پیام تبریك لاریجانی به روسای مجالس یازده كشوربه مناسبت عید نوروز
نوشته شده توسط : abbuse

به گزارش روز یكشنبه ایرنا به نقل از اداره اخبار و رسانه های گروهی مجلس، درین پیام ' علی لاریجانی ' رییس مجلس به همتایان او آمده است: خرسندم فرارسیدن عید باستان نوروز، روز اعتدال بهاری، موسم طراوت و شادابی را به جنابعالی و همكاران محترم صمیمانه تبریك و شادباش گویم.

لاریجانی خاطرنشان كرده است:نوروز تنها یك روز نیست بلكه نمادی است از فرهنگ و تمدن غنی مردمانی خداجو كه در همه فراز و فرودهای زمانه، برادرانه در كنار هم زیسته اند و هرگز پیوندهای فكری، دینی و عاطفی میان شان قطع نشده است.

'اینك درحالی نوروز را گرامی می داریم كه ملت های ما در یك لحظه تاریخی و راهبردی قرار دارند، شاید برای نخستین بار در تاریخ معاصر مردم در هر گوشه جهان با تعلقات گوناگون فرهنگی، دینی و سیاسی برای استیفای حقوق انسانی پایمان شده خود از قدرت هایی كه لجام گسیخته ارزش های الهی، انسانی و عدالت خواهانه را زیر پا نهاده اند، به پا خاسته اند'.

در ادامه پیام رییس مجلس تصریح شده است: از سویی محیط امنیت بین المللی نیز نمایانگر روند فزاینده و پیچیده ای از چالش ها و فرصت هایی است كه پیش روی ملت های ما قرار دارد و فائق آمدن بر چالش ها و بهره مندی از فرصت ها، مستلزم توسعه و گسترش همكاری های راهبردی با تكیه بر علائق و پیوندهای مستحكم فرهنگی و تاریخی میان ما است.

لاریجانی خاطرنشان كرده است: از این رو اینجانب ضمن اعلام آمادگی مجلس شورای اسلامی برای تقویت و تحكیم مراودات برادرانه فی مابین، بار دیگر این مناسبت فرخنده را به جنابعالی و مردم كشورتان تبریك می گویم، بهروزی و موفقیت تان را از خداوند متعال خواستارم.

سیام**9132





:: برچسب‌ها: واشنگتن , خانه , شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: